sobota, 31 października 2015

Home inspiration

Witam Was serdecznie,
dzisiaj chciałam dodać post, w którym będzie panował nowoczesny, domowy klimat :). Wystrój wnętrz jest dla mnie bardzo ważny i sprawia mi ogromną przyjemność, kiedy mogę wyobrazić sobie jak to by mogło wyglądać :). Jak byłam małą dziewczynką bardzo chciałam zostać architektem i opowiadałam o tym wszystkim, że będą znaną panią architekt. Dzisiaj moje życie wygląda zupełnie inaczej, a wnętrza domów pozostały tylko pasją z dzieciństwa. Cieszę się jednak, że sprawia mi to tyle przyjemności, dlatego chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić kilkoma zdjęciami, które znalazłam na stronie https://pl.pinterest.com/. Zamierzam na tym blogu wstawić kilka domowych, jednak dzisiaj chciałabym się zająć salonem. Zapraszam do odwiedzenia tej strony i obejrzenia poniższych zdjęć. :)























Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej soboty,
Ania :)

6 komentarzy:

  1. cudowne wnętrza! marzą mi się takie w przyszłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak każdy już od dziecka ma skryte marzenia dotyczące naszej przyszłości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie posty zawsze człowieka jakoś tak zachęcą do zmiany przestrzeni na ładniejszą :) Chętnie zmieniłabym już wnętrze pod święta ale to jeszcze za wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha widzę, że kolejna fanka Świąt Bożego Narodzenia. To tak samo jako ja:)

    OdpowiedzUsuń