sobota, 24 października 2015

Uroki polskiej jesieni

Witam,
nie wiem, czy wiecie o tym, ale interesuję się bardzo fotografią. Dlaczego? Daje mi ona ogromną satysfakcję, pozwala zabrać ze sobą wspomnienia, nosić je codziennie przy sobie i zaglądać do nich przy każdej możliwej okazji. Tak, są to wielkie zalety ujmowania każdego momentu w naszym życiu, a każda chwila jest dobra, żeby je wspominać.
Wybrałam się dzisiaj na piękny, jesienny spacer. Powiadają, że ta polska jesień bywa najpiękniejsza i wcale się im nie dziwię, że ją taką nazywają. Wszędzie kolorowo, złociście i nastrojowo. Pogoda wciąż sprzyja, by wybierać się na takie spacery. Można pooddychać świeżym powietrzem, zrelaksować się i zapomnieć o codzienności. Zapraszam Was zatem serdecznie do obejrzenia kilka moich zdjęć, które dzisiaj zrobiłam na spacerze. Mam nadzieję, że oddadzą klimat  jesiennego lasu. Miłego oglądania :)




































Co o nich sądzicie? Koniecznie mi o tym opowiedzcie. 
Pozdrawiam serdecznie 
Ania

P.S. Żeby jeszcze lepiej wyobrazić sobie piękną jesień, zapraszam do słuchania.
https://www.youtube.com/watch?v=5jJvvGqdPVk

7 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :) Jesień jest piękna *.* Jednak ze względu na jej zimno, ja preferuję lato :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Tak lato zawsze kojarzy się wszystkim najlepiej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia ;) Uwielbiam tą ciepłą, kolorową jesień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, szczególnie kiedy za oknem pięknie świeci słońce :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Thank you for such a nice comment. Hope you like my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. :-) Uwielbiam jesień, w ten weekend udało mi się znaleźć czas na spacer po lesie i będę starała się to robić częściej - taki spacer świetnie odświeża umysł i relaksuje, a kontakt z naturą często niestety jest niedoceniany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% rację. Zawsze trzeba mieć czas na odpoczynek. Bez odpoczynku nie ma efektów :)
      Pozdrawiam

      Usuń