czwartek, 27 sierpnia 2015

Standardowe powitanie

Witam wszystkich i jednocześnie każdego z osobna,

Pierwszy post wiążę się z nowym dla mnie wyzwaniem. Bowiem pierwszy jest ozdobą całego bloga. Zatem jak zacząć, byście chętnie czytali moje "wypociny". Zacznę tak, jak być powinno. Czyli po swojemu...

Pisać kochałam od zawsze. Już od kiedy tylko pamiętam nigdy nie mogłam zmieścić się na wyznaczonej liczbie stron. Zawsze dążąca do wyznaczonych sobie celi, pędząca wciąż przed siebie z mnóstwem pomysłów na sekundę. Tak to chyba ja... Kocham właśnie to, że potrafię docenić życie. Dlatego, aby jeszcze bardziej je sobie ozdobić, stworzyłam ten blog. Tutaj nasuwa się kolejne pytanie. O czym będzie ten blog.

Blog będzie o moich przemyśleniach, doświadczeniach, będę starała się motywować ludzi, by każdy dzień był dla nich "paliwem" do działania. Blog będzie poświęcony tym osobom, które szukają inspiracji w życiu codziennym.
Na blogu nie zabraknie również recenzji książek, cytatów, które mnie inspirują i wiele wiele więcej.
Ten blog to jedna wielka niespodzianka dla mnie. Mam nadzieję, że i dla was.
Zatem serdecznie zapraszam do niebieskiego świata pełnego harmonii, spokoju, motywacji i uśmiechu.
Będę szczęśliwa, kiedy chociaż jeden post Ciebie zainspiruje. Jeśli tak to wykonałam swoje zadanie najlepiej jak tylko mogłam...

Pozdrawiam
Ania,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz